2011. március 4., péntek

És elkészült Elmo!

Ugyan már régebben, de ma oda is adtam Hangának majd egy héttel megelőzve a születésnapját.... Ugyanis megbetegedett, orvoshoz kellett vinni (no nem Elmót, hanem Hangát). Gondoltam, jobb most egy kis vigaszElmo mint aztán majd egy csinnadrattás!
A készítés folyamatáról nincsen képem, de jól elképzelheti bárki aki csak egy kicsit is érdeklődik a textiljátékok iránt.

Minden alkatrésze (a szeme mégsem...) poláranyagból van. (A szeme: fehér bébiplüss, fekete polárral.)
A formákat csak úgy ránézésre szabtam, szóval nekifogtam az ollót az anyagnak - ennek lett aztán a következménye, hogy a lába "enyhén" aránytalan. Ha egy másikat csinálnék ott a láb biztosan nagyobb lenne (és esetleg az orr kicsit kisebb, de nekem így is tetszik)!
A feje kifaragott hungarocell golyó, az orra és a szeme is. A hasa alul meggymaggal feljebb művatelinnel, a végtagjai művatelinnel vannak töltve.
A hosszú varrásokat géppel az összes többit (kéz, talp, fej, arc, összeillesztések) apró kézi öltésekkel varrtam.

Kedvcsinálónak még néhány fénykép:




És végül itt egy viszonylag jó kép arról mit is értek apró öltéseken :)

Boldog öltögetést!

ngy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése