2011. március 18., péntek

Gúla csecsemőjáték

Egy újabb hajnali ötlet:


Ez a gúla, vagy tetraéder úgy jutott eszembe, hogy egy háromszög alakú pici babáknak való csörgős rágókát láttam - én meg szeretek térben gondolkozni...
Hanga kisunokám meg még arra is megtanított, hogy vannak olyan gyerekek akik szeretik a kemény tapintású játékokat.
Hát ez lett belőle...
Bár Hangánál már elkéstem vele, olyan 3-4 hónapos korban gondolnám inkább. No nem baj a családban is lesz "legközelebb....".

Ezen a gúlán gyakoroltam:



Egy csecsemőjátéknak ugye "bombabiztosnak" kell lenni...
Hát a következőkkel tettem azzá:

Sorban:

Fém: a csörgő kívül (Ez Londonból egy kézimunkaboltból való), kifejezetten gyermekjátékokhoz.
Fa: színes fagolyó (játékboltból - gondolom gyermekbarát festékkel festve), natúr - az pedig "csak" fa!
Meggymag: a gúla meggymaggal van töltve, aminek szintén érdekes tapintása van.

A kemény alkatrészek zsinórral illetve erős vékony gumival vannak összefogatva a képen is látható bujtatókon keresztül. Minden kis tárgy három (3) külön-külön körben van megerősítve, nehogy lejöjjön a játékról. (Tehát, ha egy el is szakadna, - ami teljesen valószínűtlen - még mindig van két zsinór ami a helyén tartja!)

A nyuszis gúla nem ennyire bombabiztos, de az csak az én gyakorlódarabom.

További ötletek?
Majd egy újabb hajnalon...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése